Voit lähettää palautetta HAK:lle sekä täyttää ja lähettää jäsenanomuksen.
Palaute
Jäsenanomus
Mikäli haluat myydä, ostaa, vuokrata jne., niin täytä ja lähetä ilmoitus. Ilmoitukset julkaistaan HAK:n internet -sivuilla ja ilmoittajan niin halutessa, myös HAK:n kuukausittain ilmestyvässä jäsenkirjeessä.

Ostetaan / myydään / vuokratataan jne.-ilmoitus
Jos olet jo HAKin jäsen, voit muuttaa osoitetietojasi.

Osoitetietojen muuttaminen
HAKin jäsenenä voit muuttaa tapaa, jolla saat kuukausikirjeesi (e-mail / perinteinen kirje).

Jäsenkirjeen toimitustapa

Helsingin Seudun Automobiiliklubi HAK ry on yksi Suomen ajoneuvohistoriallinen keskusliitto - SAHK ry:n 30 itsenäisestä jäsenyhdistyksestä ja nimensä mukaisesti sen toiminta ja jäsenistö keskittyy pääkaupunkiseudulle. Yhdistyksen tarkoituksena on sääntöjensä mukaan edistää historiallisesti arvokkaiden moottoriajoneuvojen entistämistä ja säilyttämistä toimialueellaan, koota yhteistoimintaan toimialueellaan olevat alan harrastajat, tallentaa vanhojen moottoriajoneuvoja koskevaa kirjallista, kuvallista ja äänitemateriaalia sekä vaalia eri autoiluaikakausiin liittyvää ajo- ja asukulttuuria. Tarkempaa tietoa klubin toiminnasta löytyy osiosta Klubi-info.

Voit lähettää palautetta HAK:lle sähköpostitse osoitteeseen This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. tai käyttämällä alla olevaa yhteydenottolomaketta. Mikäli haluat liittyä jäseneksi niin voit täyttää ja lähettää jäsenhakemuslomakkeen. Hallituksen kokoonpano sekä pääkaupunkiseudulla toimivien museoajoneuvotarkastajien tiedot yhteystietoineen löytyvät vasemmalta menusta omista osioistaan.

Yhteystiedot

Jäsenhakemuslomake